Na této stránce najdete informace jak postupovat v situacích, které mohou nastat při doručení zásilky s vaši objednávkou. Doručení zásilky probíhá ve většině případů bezproblémově. Může se však stát, že odeslaná zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu, dorazila poškozená nebo nekompletní. V případě, že tato situace nastane postupujte následovně:

V zásilce jsme nenašli fakturu

Faktury v tištěné formě nezasíláme. V den odeslání zásilky byla faktura ve formátu .pdf automaticky odeslána na email zadaný v objednávce. Pokud k vám přesto nedorazila, tak nám napište, rádi vám ji zašleme ještě jednou.



Kde mohu sledovat zásilku

Informace o tom, kde se zásilka zrovna nachází zjisíte po zadání čísla zásilky na stránkách jednotlivých dopravců. Číslo zásilky jsme vám zaslali na email společně s informaci o odeslání balíku a zaslal vám ho také dopravce v sms zprávě po převzetí zásilky.

Zásilku PPL ověříte na www.ppl.cz
Zásilku České pošty ověříte na www.postaonline.cz/trackandtrace
Zásilku Zásilkovna ověříte na www.zasilkovna.cz/vyhledavani

Pokud se v systému informace o vaši zásilce nezobrazí, kontaktujte nás. Potřebné informace zjistíme a budeme vás informovat.



Nekompletní zásilka

V zásilce chybí položka, která je fakturována. V tomto případě nás o nekompletní zásilce neprodleně informujte na email info@zoo-hobby.cz nebo telefonicky na čísle 733 448 555 (po-pá 8-16 hod). Nekompletnost prošetříme a zašleme vám chybějící zboží. I k této situaci může dojít, snažíme se tomu však předcházet.



Zásilka dorazila poškozena

Každá zásilka, kterou odesíláme je pro případ poškození pojištěna na plnou hodnotu zboží. Pokud k takové situaci dojde, snažíme se podobné situace řešit vždy v co nejkratším čase a k maximální spokojenosti zákazníka.

1. Poškození zásilky zaslané přes dopravce PPL nebo Zásilkovna

Poškození zásilky zjištěné při převzetí např. proražený nebo promočený obal, doporučujeme převzetí zásilky odmítnout. Odmítnutí musíte poznamenat do přepravního listu dopravce a také nám tuto informaci zaslat na email info@zoo-hobby.cz. Dopravce obvykle nedovolí zásilku otevřít před vašim potvrzením převzetí, ale pokud na zboží spěcháte a rozhodnete se zásilku převzít, napište do přepravního listu převzetí s výhradou a poznamenejte důvod výhrady. Dále postupujte podle bodu 2.

Poškození zásilky zjištěné po rozbalení nafoťte následující:celkový pohled na zásilku,adresní štítek na balíku,výplň balíku tak jak byla při doručení,detail poškozeného zboží. Nejpozději do 24 hod. od doručení nám zašlete fotografie a informaci o poškození na email info@zoo-hobby.cz a my zahájíme reklamační řízení s dopravcem. Následně vás budeme kontaktovat abychom se s vámi dohodli na dalším postupu, obvykle zaslání nového zboží.

POZOR DŮLEŽITÉ: V žádném případě nevyhazujte poškozené zboží, obal ani výplň zásilky! Jsou předmětem důkazního řízení a dopravce si je u vás vyzvedne. Bez nich nebude reklamace uznána. Zásilku je nutné reklamovat nejpozději do 24 hod od doručení. Na pozdější reklamace poškození vzniklého dopravou, nebude brán zřetel.


2. Poškození zásilky zaslané přes dopravce Česká pošta

Poškození zásilky dodané Českou poštou po rozbalení nafoťte následující:celkový pohled na zásilku, adresní štítek na balíku, výplň balíku, detail poškozeného zboží. Nejpozději do 48 hod. od doručení, odneste kompletní zásilku na vaší dodací poštu a požádejte o sepsání reklamačního protokolu. Po dobu reklamace, obvykle 1-2 týdny, zůstane kompletní zásilka na poště.
Kopii reklamačního protokolu a zápisu o škodě mám zašlete společně s fotkami poškozené zásilky nám zašlete na email info@zoo-hobby.cz. Na základě toho pro vás připravíme náhradu za poškozené zboží. Po dořešení reklamace proplatí Česká pošta hodnotu poškozeného zboží příjemci zásilky.

Je nám líto, že v případě poškození zásilky přepravované Českou Poštou musíte řešit reklamaci osobně. Rádi bychom to udělali za vás, tak jako u jiných dopravců, Česká pošta to však neumožňuje.

POZOR DŮLEŽITÉ: zásilku je nutné reklamovat u České pošty nejpozději do 48 hod od doručení. Na pozdější reklamace poškození vzniklého dopravou, nebude brán zřetel.



Nákup jsme si rozmysleli

Nákup jsme si rozmysleli. Zásilku nepřevezmeme a tím ji vrátíme odesílateli. Tento postup je chybný a je v rozporu s kupní smlouvou. Každá vytvořená objednávka je kupní smlouvou a je závazná. Zákazník je povinnen zajistit řádné převzetí zásilky. Dojde-li k nepřevzetí zásilky z důvodu ležících na jeho straně, budeme mu účtovat skutečně vynaložené náklady na dopravu + balné 121 Kč. Tímto není zákazníkovi odepřeno právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. Toto právo mu vzniká až v okamžiku převzetí zásilky.

Pokud chcete objednávku zrušit, nikdy nečekejte, až ji předáme dopravci. Bezodkladně nás kontaktujte a my pro vás uděláme vše, co bude v našich silách.

Anketa

Byly pro Vás tyto informace užitečné?

Ano, pomohly mi vyřešit problém 93%
Nebyly. Můj problém trvá 7%
Hlasovalo: 351

CO2 sety

Pamlsky pro psy

Ontario krmiva pro kočky