Doručení zásilky probíhá ve většině případů bezproblémově. Může se však stát, že odeslaná zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu, dorazila poškozená nebo nekompletní. V případě, že tato situace nastane, postupujte následovně:

Zásilka nedorazila v předem ohlášeném termínu

V den expedice zásilky jsme na Váš email zaslali informaci o odeslání balíku a podací číslo zásilky. Ověřte si prosím, kde se zásilka zrovna nachází v online systému pro sledování zásilek dopravce. Pokud se v systému informace o Vaši zásilce nezobrazí, kontaktujte nás. Potřebné informace zjistíme a budeme Vás informovat.

Poškození zásilky

Každá zásilka, kterou odesíláme je pro případ poškození pojištěna na plnou hodnotu zboží. Pokud k takové situaci dojde, snažíme se podobné situace řešit vždy v co nejkratším čase a k maximální spokojenosti zákazníka.

1.  Pokud zjistíte poškození zásilky při převzetí např. proražený nebo promočený obal

doporučujeme převzetí zásilky odmítnout. Odmítnutí musíte poznamenat do přepravního listu dopravce a také nám tuto informaci zaslat na email info@zoo-hobby.cz. Dopravce nedovolí zásilku otevřít před vašim potvrzením převzetí, ale pokud na zboží spěcháte a rozhodnete se zásilku převzít, napište do přepravního listu převzetí s výhradou a poznamenejte důvod výhrady. Dále postupujte podle bodu 2.

2.  Pokud zjistíte poškození zásilky po rozbalení

nafoťte celkový pohled na zásilku, adresní štítek na balíku, výplň balíku a detail poškozeného zboží. Neprodleně, nejpozději do 24 hod. po doručení, nám fotografie a informaci o poškození zašlete na email info@zoo-hobby.cz a my zahájíme reklamační řízení s dopravcem. Následně vás budeme kontaktovat abychom se s vámi dohodli na dalším postupu, obvykle zaslání nového zboží. V žádném případě nevyhazujte poškozené zboží, obal ani výplň zásilky! Jsou předmětem důkazního řízení a dopravce si je u vás vyzvedne. Bez nich nebude reklamace uznána.

Zásilku je nutné reklamovat nejpozději do 24 hod od doručení. Na pozdější reklamace poškození vzniklého dopravou, nebude brán zřetel.


Nekompletní zásilka

V zásilce chybí položka, která je fakturována. V tomto případě nás o nekompletní zásilce neprodleně informujte na email info@zoo-hobby.cz nebo telefonicky na čísle 733 448 555 (po-pá 8-16 hod). Nekompletnost prošetříme a zašleme Vám chybějící zboží na naše náklady. I k této situaci může dojít, snažíme se tomu však předcházet.
 

Anketa

Byly pro Vás tyto informace užitečné?

Ano, pomohly mi vyřešit problém 54%
Nebyly. Můj problém trvá 46%
Hlasovalo: 52

CO2 sety

Pamlsky pro psy

Ontario krmiva pro kočky