Vážení zákazníci,

eshop zoo-hobby.cz změnil k 7.10.2019 majitele. Nový majitel eshopu nemá dohodu o řešení reklamací u zboží zakoupeného před datem 7.10.2019. Respektujte to prosím a zasílejte zásilky na adresu uvedenou na faktuře v kolonce odesílatel. Veškeré zásilky na zboží objednané do 7.10.2019 budou vráceny s přibalenou adresou kam zboží zaslat/případně to za Vás přepošleme.

A

V roce 2019 došlo ke změně majitele eshopu a proto veškeré reklamace k objednávkám do data 11.10.2019 řešte prosím na této adrese s původním majitelem eshopu.

Odkaz: http://reklamace-zoo-hobby.cz/

DĚKUJEME. Eshop ZOO-HOBBY.CZ

Reklamační řád slouží k řešení vztahů mezi prodávajícím, kterým je internetový obchod ZOO-HOBBY.cz a kupujícím, v případě, že se na zboží zakoupeném v tomto obchodě projeví vady. Společně s Obchodními podmínkami určuje podmínky prodeje a upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

 

Postup reklamace

V případě, že pro reklamované zboží neexistuje autorizovaný servis (uvedeno v záručním listu pokud byl se zbožím dodán) je nutné reklamaci uplatnit přímo u nás. Můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:

  1. Reklamaci můžete osobně předat na naši prodejně viz kontakty.
  2. Reklamaci nám můžete zaslat Českou poštou s podáním na jejich pobočkách nebo přes dopravce PPL. Dopravu můžete objednat na www.ppl.cz/balikprotebe/

V případě, že se rozhodnete využít k zaslání reklamace dopravce, postupujte následovně:

  • Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář, závadu prosím popište co nejpodrobněji. Pokud nemáte možnost formulář vytisknout, tak jej přepište na papír. Reklamační formulář musí být vždy součástí zásilky s reklamovaným zbožím. A to i v případě, že jste ho zaslali emailem.
  • Čisté reklamované zboží zabalte do vhodné krabice. Doporučujeme použít také výplň pro fixaci obsahu zásilky (noviny, igelit apod.). Obecný návod jak správně zabalit zásilku najdete na stránkách dopravce PPL v sekci Správné zabalení zásilky
  • Reklamované zboží zašlete společně s vyplněným reklamačním formulářem na adresu: 
    ZOO-HOBBY.cz, Pionýrská 361, 55001, Broumov.

Po doručení k nám bude nejpozději do 3 dnů vystaveno potvrzení o přijetí reklamace a bude odesláno na email uvedený v reklamačním protokolu. Reklamace bude vyřešena v zákonné lhůtě do 30 dnů od doručení zboží.

Upozornění: Reklamace zaslané prostřednictvím dopravců doporučujeme pojistit na plnou hodnotu zboží. V případě ztráty nebo poškození v průběhu dopravy, neneseme za zásilku odpovědnost.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

 


Dokument ke stažení

Reklamační formulář (pdf 166kb)