Vážení zákazníci,

eshop zoo-hobby.cz změnil k 7.10.2019 majitele. Nový majitel eshopu nemá dohodu o řešení reklamací u zboží zakoupeného před datem 7.10.2019. Respektujte to prosím a zasílejte zásilky na adresu uvedenou na faktuře v kolonce odesílatel. Veškeré zásilky na zboží objednané do 7.10.2019 budou vráceny s přibalenou adresou kam zboží zaslat/případně to za Vás přepošleme.

Adresa pro doručení reklamací u zboží zakoupeného do data 7.10.2019:

Přemysl Obrusník

Třešňová 510/4

747 18

Pišť

+420 732 866 915

Zboží pečlivě zabalte, dejte vědět, že zasíláte zboží na reklamaci, přiložte fakturu.

DĚKUJEME. Eshop ZOO-HOBBY.CZ

Reklamační řád slouží k řešení vztahů mezi prodávajícím, kterým je internetový obchod ZOO-HOBBY.cz a kupujícím, v případě, že se na zboží zakoupeném v tomto obchodě projeví vady. Společně s Obchodními podmínkami určuje podmínky prodeje a upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

 

Postup reklamace

V případě, že pro reklamované zboží neexistuje autorizovaný servis (uvedeno v záručním listu pokud byl se zbožím dodán) je nutné reklamaci uplatnit přímo u nás. Můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:

  1. Reklamaci můžete osobně předat na naši prodejně viz kontakty.
  2. Reklamaci nám můžete zaslat Českou poštou s podáním na jejich pobočkách nebo přes dopravce PPL. Dopravu můžete objednat na www.ppl.cz/balikprotebe/

V případě, že se rozhodnete využít k zaslání reklamace dopravce, postupujte následovně:

  • Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář, závadu prosím popište co nejpodrobněji. Pokud nemáte možnost formulář vytisknout, tak jej přepište na papír. Reklamační formulář musí být vždy součástí zásilky s reklamovaným zbožím. A to i v případě, že jste ho zaslali emailem.
  • Čisté reklamované zboží zabalte do vhodné krabice. Doporučujeme použít také výplň pro fixaci obsahu zásilky (noviny, igelit apod.). Obecný návod jak správně zabalit zásilku najdete na stránkách dopravce PPL v sekci Správné zabalení zásilky
  • Reklamované zboží zašlete společně s vyplněným reklamačním formulářem na adresu: 
    ZOO-HOBBY.cz, Pionýrská 361, 55001, Broumov.

Po doručení k nám bude nejpozději do 3 dnů vystaveno potvrzení o přijetí reklamace a bude odesláno na email uvedený v reklamačním protokolu. Reklamace bude vyřešena v zákonné lhůtě do 30 dnů od doručení zboží.

Upozornění: Reklamace zaslané prostřednictvím dopravců doporučujeme pojistit na plnou hodnotu zboží. V případě ztráty nebo poškození v průběhu dopravy, neneseme za zásilku odpovědnost.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

 


Dokument ke stažení

Reklamační formulář (pdf 166kb)

Zásilkovna od 39 Kč

Již od 39Kč je možné při objednávce nad 1000Kč zaslat přes Zásilkovnu Vámi objednané zboží.